Temari: Sistemes APPCC Bàsic

 

Objectius:

Introducció al Sistema d'APPCC: els seus principis i la seva mecànica d'aplicació

Estructura general dels prerequisits: els Programes i els Registres

El concepte de flexibilitat i els seus criteris d'aplicació

Prerequisits simplificats:

  • Pla de control de l'aigua
  • Pla de control de plagues i altres animals indesitjables
  • Pla de control de proveïdors i Pla de traçabilitat
  • Pla de control de temperatures
  • Pla d'etiquetatge d'al·lèrgens

 

Continguts:

Aconseguir un nivell més elevat en seguretat alimentària

Sensibilitzar dels avantatges de la implantació del sistema d'APPCC en una fleca, per garantir la seguretat dels seus productes.

Entendre i dissenyar els Plans de Prerequisits simplificats.

Comprendre i superar amb èxit una inspecció / auditoria higiènic-sanitària

Temari: Sistemes APPCC

 

Objectius:

 

Conèixer els diferents mètodes de conservació d'alimentació en òptimes condicions, per la seva posterior preparació o consum.

Comprendre la normativa legal relacionada amb la higiene i la manipulació dels aliments

Conèixer els conceptes de medi ambient i contaminació

 

Continguts:

1. Seguretat i higiene
1.1. Conceptes generals: higiene alimentària, seguretat alimentària, manipulador d'aliments
1.2. Normativa i legislació alimentària: Europa i Autonòmica
2. Els perills associats als aliments
2.1. Alteració i contaminació dels aliments
2.2. Microorganismes transmesos pels aliments
2.2.1. Principals toxiinfeccions alimentàries
2.2.2. Factors que afavoreixen el creixement de microorganismes
2.3. Al·lèrgies i intoleràncies alimentàries
2.3.1. Conceptes generals: al·lèrgia, al·lèrgens, intolerància
2.3.2. Principals al·lèrgies i intoleràncies alimentàries
2.3.3. L'etiquetatge dels aliments
2.3.4. Pla general d'al·lèrgens
3. Els sistemes de seguretat alimentària. El sistema appc
3.1. Plans Generals d'Higiene
3.2. Higiene personal
3.3. Bones pràctiques de fabricació
3.4. Pla de control d'aigua potable
3.5. Pla de neteja i desinfecció
3.6. Pla de control de plagues
3.7. Pla de control de residus
3.8. Pla de control de proveïdors
3.9. Pla de formació de manipuladors d'aliments
3.10. Pla de traçabilitat
3.11. Pla de termoconservació
4. Característiques de les instal.lacions i el seu control sanltari
4.1. Recepció i emmagatzematge de matèries primeres
4.2. Cuinat
4.3. Manteniment i servei de menjar; manipulació de menjars preparats
4.4. Pla de manteniment d'instal·lacions i equips
5. Decàleg de bones pràctiques alimentàries
6. Les bones pràctiques ambientals
7. Prevenció de riscos laborals
8. Bibliografies i webs.

 

Temari: Estratègies de Màrqueting digital

 

Objectius:


Objectius generals:
- Aprendre conceptes fonamentals sobre màrqueting turístic i comerç electrònic.
- Identificar els requisits essencials i característiques per a la venda a internet.
- Rendibilitzar les possibilitats del web .
- Conèixer el màrqueting tradicional i la seva evolució .
- Conèixer i aplicar les possibilitats que ofereix el màrqueting digital amb idees pràctiques.


Objectius específics:
- Entendre els àmbits digitals en general
- Saber què és el Social Media màrqueting i aprendre a utilitzar-lo amb efectivitat (xarxes socials, quines i perquè).
- Aprendre a convertir leads en clients
- Aprendre a fidelitzar clients amb estratègies digitals
- Aprendre tècniques de SEO i SEM (posicionament a Internet).
- Aprendre a captar clients utilitzant màrqueting d'atracció (Inbound màrqueting)
- Entendre les mètriques digitals.


Continguts:
1.Introducció al màrqueting digital
1.1. Conceptes generals
1.2. Internet de les persones i Internet de les coses: evolució de l'àmbit digital des del 1995 fins avui. Què vindrà en un futur?
1.3. Concepte d'intermediació digital.
2. Màrqueting i comerç electrònic
2.1.Canals propis, canals comprats i canals guanyats.
2.2.Ser a Internet: perquè ser a Internet i de quina manera. Drupal, wordpress, magento... La importància dels continguts.
3. Estratègia de màrqueting i mitjans socials
3.1. Monitorització i estratègia de màrqueting digital: Monitoritzem la xarxa. Controlem què diuen de nosaltres i què diuen de la
competència.
3.2. La importància de la Base de dades pròpia: Identificar clients, convertir els leads en clients, en dades. Després segmentem i
fidelitzem
3.3. INBOUND VS OUTBOUND MARKETING
4. Estratègies de màrqueting digital
4.1. Publicitat online i estratègia publicitària: Estratègia publicitària, briefing i targets. Diferents formats publicitaris.
4.2. E-mail màrqueting: Estratègies de campanyes de correu electrònic. Errors comuns.
4.3. Màrqueting d'afiliació: Eixos bàsics d'un programa d'afiliació. Avantatges i inconvenients. Principals xarxes d'afiliats.
4.4. Mobile Marketing: accions pull i push
4.5. Social Media Marketing: Xarxes socials. Què són? Quins tipus hi ha? Segmentació i hàbits d'ús a les xarxes socials. Fases d'un
pla de social media.
5. Anàlisi DAFO
6. Màrqueting viral
7. Posicionament en cercadors amb contingut 2.0
7.1. Mètriques digitals i fidelització: analítica web, Nielsen, OJD, Comscore…

Avís legal

Inforolot S.A. en la seva condició de titular i responsable d'aquest espai web, en compliment amb el que estableix l'article 10 de la Llei 34/2002, de 11 de juliol, de Serveis de la Societat de la Informació i de Comerç Electrònic, posa a disposició dels usuaris la següent informació de caràcter general:

Inforolot S.A. està domiciliada a: Plaça del Mig, 1, Entr. 15, Local 315-17800 Olot

Per a qualsevol consulta o reclamació relativa a aquest espai web oa la informació o als productes i serveis, els usuaris poden dirigir-se a la següent adreça:

Inforolot S.A.
Plaça del Mig, 1, Entr. 15, Local 315 17800 Olot
Tel .: 972 26 87 11
Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la.

Condicions d'ús

La utilització d'aquesta publicació digital implica l'acceptació de les següents condicions d'ús:

La publicació digital de Inforolot S.A. té com a objectiu facilitar als nostres clients i al públic en general, la informació relativa a l'empresa i als productes i serveis que s'ofereixen. Inforolot S.A. no es compromet a l'actualització immediata de la informació continguda a la publicació digital. Inforolot S.A. no assumeix cap responsabilitat derivada dels continguts que tinguin terceres parts en els enllaços o vincles als quals es fa referència en aquestes pàgines.

Inforolot S.A. no es responsabilitza de qualsevol dany o perjudici en el programari o maquinari de l'usuari, derivat de l'accés a la seva publicació digital o de l'ús de la informació o aplicacions que contingui.

Inforolot S.A. és titular de tots els drets sobre el programari de la publicació digital així com dels drets de propietat industrial i intel·lectual referits als continguts que s'hi incloguin, a excepció dels drets sobre productes i serveis de caràcter públic que no són propietat d'aquesta empresa , les marques dels quals estan registrades a favor dels seus respectius titulars, i com a tals són reconegudes per Inforolot SA . Cap material d'aquesta publicació digital podrà ser reproduït, copiat o publicat sense el consentiment per escrit de Inforolot S.A.

Inforolot S.A. respectarà escrupulosament la confidencialitat de les dades de caràcter personal aportades pels visitants de la publicació digital, mitjançant el compliment de la normativa vigent sobre protecció de dades, i entre altres, d'allò que disposa la Llei Orgànica 15/1999, de 13 de desembre , de protecció de dades de caràcter personal.

El correu electrònic no es considerarà com un mitjà vàlid a efectes de presentació de reclamacions. Per aquest fi caldrà dirigir-se al servei d'atenció al client de Inforolot S.A. que indicarà en cada cas els punts a seguir.

Tota la informació que es rebi en aquestes pàgines, com per exemple comentaris, suggerències o idees, es considerarà cedida a Inforolot S.A. de manera gratuïta. No s'ha d'enviar informació que NO pugui ser tractada d'aquesta manera.

Tots els productes i serveis d'aquestes pàgines que NO són ​​propietat de Inforolot S.A. són marques registrades dels seus respectius propietaris i són reconegudes com a tals per Inforolot S.A .. Apareixen en aquesta publicació digital a efectes de promoció i de recopilació d'informació. Aquests propietaris poden sol·licitar la modificació o eliminació de la informació que els pertany.

Qualsevol tipus de notificació i / o reclamació solament serà vàlida per notificació escrita i / o correu certificat.

Política de Cookies de Inforolot S.A.

Inforolot S.A. l'informem que la nostra pàgina web utilitza cookies per mesurar i analitzar la navegació dels nostres usuaris.

Les cookies són uns arxius que s'instal·len a l'equip des del que accedeix a la nostra web amb les finalitats que es descriuen en aquesta pàgina.

Les aplicacions que fem servir per obtenir informació de la navegació, mesurar i analitzar l'audiència és Google Analytics www.google.com/analytics/

Aquesta aplicació ha estat desenvolupada per Google, que ens presta el servei de mesurament i anàlisi de l'audiència de les nostres pàgines. Així mateix, Google utilitzar aquestes dades per millorar els seus propis serveis i per oferir serveis a altres empreses. Pot conèixer aquests altres usos des dels enllaços indicats.

Aquesta eina no obté dades sobre el seu nom o cognoms ni de l'adreça postal des d'on es connecta. La informació que obtenen està relacionada amb el nombre de pàgines visites, l'idioma, xarxa social en la qual es publiquen les nostres notícies, la ciutat a la qual està assignada l'adreça IP des de la qual s'accedeix, el nombre de nous usuaris, la freqüència i reincidència de les visites, el temps de visita, el navegador i l'operador o tipus de terminal des del qual es realitza la visita.

Aquesta informació la fem servir per millorar les nostres pàgines, detectar noves necessitats i valorar les millores a introduir amb la finalitat de prestar un millor servei als usuaris que ens visiten, adaptant-les per exemple als navegadors o terminals més utilitzats.

Per permetre, conèixer, bloquejar o eliminar les cookies instal·lades en el seu equip pot fer-ho mitjançant la configuració de les opcions del navegador en el vostre ordinador.

Per exemple, la informació sobre com fer-ho en el cas que faci servir com a navegador:

 
Subscriviu-vos als nostres butlletins i rebreu les notícies sobre les nostres promocions.
Termes i Condicions