Dimecres, 21 Octubre 2015 00:00

Software per a distribució: centrats en el client

En un temps en què les noves tecnologies marquen els nostres passos, els retailers es veuen obligats a buscar solucions que els permetin arribar a un consumidor "digital". Com a conseqüència, els fabricants de software per a distribució centren els seus esforços en el desenvolupament de nous productes més flexibles i amb funcionalitats que s'adaptin a les necessitats de la distribució, que tendeix cada vegada més cap a la omnicalidad. En els últims anys, la conjuntura econòmica també ha repercutit en el sector de software per a distribució alimentària, afectat per una reducció o congelació de les inversions en sistemes informàtics. Tanmateix, la seva evolució en 2014 va tornar a ser positiva, amb un creixement que podria rondar el 7,8%, segons les dades facilitades per les principals companyies del sector per al recent informe elaborat per Alimarket, si bé en exercicis previs a la crisi els creixements haurien estat de doble dígit.

Davant els canvis que probablement es produiran en el sector, a causa de l'avanç de les tecnologies i els canvis que els consumidors estan registrant en els seus hàbits, han sorgit noves fórmules, com les solucions SaaS (Software as a Service), en què es lloga el software, com a forma de reduir la inversió inicial. A més, es perfilen en l'horitzó expressions com Big Data i Cloud, tecnologies que aporten valor en l'estratègia comercial i un estalvi de costos i major flexibilitat en els processos comercials, respectivament.

Subscriviu-vos als nostres butlletins i rebreu les notícies sobre les nostres promocions.
Termes i Condicions